Skip to content Skip to footer

Sergi

Paylaş:

İş Bankası İftiharla Sunar

Türkiye İş Bankası, kuruluşundan bu yana sürdürdüğü reklam faaliyetlerini ilgi çekici bir seçkiyle Eminönü’ndeki tarihi müze binasında sergiliyor. “İş Bankası İftiharla Sunar” başlıklı sergi, izleyicileri, 93 yıllık tarihi boyunca kendini zamanın akışına göre güncelleyen bir markanın reklam yolculuğuna davet ediyor. “İş Bankası İftiharla Sunar” sergisi, ziyaretçilere, aynı zamanda ilginç ve interaktif bir bilgilenme deneyimi de sunuyor. Tek tek ve toplu gösterimlerde 450 reklam filmi, 400’e yakın basılı iş ve 60 kadar özgün nesnenin izlenebildiği sergide, yıllar içinde geliştirilen mecralar, sektörün duayenleriyle ilgili ayrıntılar ve teknoloji kullanımının farklı dönemlerine ışık tutan uygulamalar da yer alıyor.

Serginin küratörlüğünü İzzeddin Çalışlar, tasarımını Pattu Mimarlık, yapım ve koordinasyonunu ise Medina Turgul Ddb gerçekleştiriyor.

DETAYLAR

Sergi Görselleri

Sergi

Paylaş:

Türkiye İş Bankası İftiharla Sunar Sergisi

Türkiye İş Bankası’nın iletişim tarihinin sergilendiği “Türkiye İş Bankası İftiharla Sunar” sergisi, Cumhuriyet dönemi ekonomik kalkınma stratejileri çerçevesinde kurulan İş Bankası’nın reklam faaliyetlerinin değişimine ışık tuttu.

İzzeddin Çalışlar’ın küratörlüğünde hazırlanan sergi, Müzenin açılışıyla eş zamanlı olarak ziyaretçileriyle buluştu. Sergide, 1924 yılından itibaren gelişen reklamlar ve bu süreçte kullanılan yaratıcı teknikler, bankanın tarihine dair nadir belgelerle desteklenerek sunuldu.

Ziyaretçiler, yüzlerce reklam filmi ve basılı işi ayrıca 60’tan fazla özgün nesneye erişim sağlayarak reklam sektörünün gelişimine tanıklık etti.

DETAYLAR

Sergi Görselleri